Η Πάρνηθα έχει τον αγώνα της

13o ΑΡΜΑ ΠΑΡΝΗΘΑΣ

Εύβοια: Στύρα, Δρακόσπιτα, Ακρόπολη Στύρων

Κυρ. 4/10

*Προτείνεται για αρχαρίους

Αναχώρηση 07:30 από την αφετηρία Στάση «Αττική» του ΜΕΤΡΟ, στην έξοδο της οδού Λιοσίων.

Ήπια Πεζοπορία από χωματόδρομο και μονοπάτι για τα τρία δρακόσπιτα (Τα τρία κτίσματα είναι εντυπωσιακά και είναι κατασκευασμένα σε διάταξη Π). Μετά συνεχίζουμε για το αρχαίο λατομείο στο οποίο υπάρχουν τεράστιοι μονόλιθοι, που δεν πρόλαβαν να τοποθετηθούν. Διασχίζοντας το λατομείο μπαίνουμε σε δάσος αποτελούμενο από αριές, κέδρα και πεύκα. Η ανηφορική πορεία μέσα στο πανέμορφο δάσος οδηγεί στο διάσελο. Στο διάσελο, όταν βγούμε, συναντούμε το παλιό μονοπάτι, το οποίο ακολουθώντας την κορυφογραμμή δεξιά οδηγεί στην Ακρόπολη των Στύρων. Συνεχίζοντας την πορεία μας οδηγούμαστε στην κύρια πύλη του κάστρου. Η πύλη, που αποτελεί και έμβλημα του Δήμου Στυραίων, είναι ένα εντυπωσιακό μεγαλιθικό κατασκεύασμα φτιαγμένο με κυκλώπειες πέτρες, ενώ αριστερά και δεξιά της διακρίνονται ακόμη τμήματα του πανάρχαιου κυκλώπειου τείχους. Επιστροφή από μονοπάτι στο σημείο εκκίνησης με θέα τον Νότιο Ευβοϊκό και κολύμπι στην παραλία στους Τσακαίους

Ω.Π.: 3-3.30, Υ.Δ.: +440 -300, Β.Δ.: 1 (Κυκλική πορεία, 7,5χλμ.)